ZADANIA BĘDĄ REALIZOWANE POPRZEZ:
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych na jak najwyższym poziomie jakości usług medycznych.
- Realizację działań na rzecz stałego i systematycznego doskonalenia umiejętności i wiedzy pracowników w zakresie wykonywanych przez nich zadań.
- Działalność w zakresie promocji zdrowia i profilaktyki chorób na rzecz mieszkańców miasta Chełmna i okolic.
- Zapewnienie pracownikom optymalnych warunków dla świadczenia usług zdrowotnych wysokiej jakości.
POLITYKĘ JAKOŚCI BĘDZIEMY REALIZOWAĆ POPRZEZ:
- monitorowanie poziomu satysfakcji pacjenta
- stworzenie warunków sprzyjających powracaniu do zdrowia oraz przyjaznej atmosfery wobec pacjenta na każdym etapie świadczenia usługi
- podnoszenie kwalifikacji personelu w zakresie usług medycznych
- dbanie o wizerunek szpitala i promowanie go na zewnątrz
- stworzenie warunków do świadczenia usług na wysokim poziomie
- ciągłą modernizację infrastruktury szpitala
- osiąganie planowej sprzedaży usług medycznych oraz generowanie zysku dla szpitala.
Dyrekcja deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością, jego stałe doskonalenie dla zapewnienia Pacjentom coraz lepszych warunków leczenia i opieki.
Wszystkich pracowników Szpitala w Chełmnie czynię odpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w odniesieniu do ich stanowisk pracy i zobowiązuję do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług.